Hirveetä spämmiä tänne kokoajan :D Mut sama kai se on purkaa tänne noita ajatuksia ku kerran blogi on olemassa :) Mua huolettaa kaikki tämmöset pikkuseikat: miten mä pärjäänkään, jos en saakaan oikeeta kahvia? Huhupuheet kertoo, että siellä juodaan kamalan vahvaa tököttiä..No kai kaikkeen tottuu ajan kanssa. Kesäki mua mietityttää, nyt mä tavallaan lupasin tulla kesäksi suomeen, mut mitä sen jälkeen? Kesätyöansioilla ei hirveemmin elellä koko loppuvuotta. Oon kyl ihan vakavasti harkinnu, että lähtisin sen jälkeen takasi, jos ei Italiaan, niin sitte jonneki muualle. Näkis vähän maailmaa ennen kun(jos!!) joskus asettuu paikalleen..

Ahaa!Haluatteko muute tietää lisää Baldoista ja siitä mitä mulla on siellä odottamassa ja mitä mun pitää tehä? No ihan sama haluatteko, kerron silti :D

Mun ei odoteta osallistuvan kotitöihin millään lailla, siis noin niinku yleisesti, mut kaipa sitä tulee samalla lailla siivottua pöytiä jne ku ihan kotona ollessa, isä tosin mietti, että toivottavasti mä opin siellä siivoomaan kun en täällä kotona osaa :DD ota siitäki sitte selevää.. No ja sitte, yhtenä päivänä kysyin Alessandralta, että oisko siel Italias jotain prepaid liittymiä tai vastaavia, jonka mä voisin sit helposti ottaa itelleni, ja mitä se vastaa? "About the telephone i just have a contract with an italian number for you. And also an handy for you."  Jaajaa, onko helpompaa mennä vieraaseen maahan, kun tavalla, että siellä on kaikki valmiina odottamassa, eikä tarvii huolehtia mistään? Mulla on oma huone (tietenkin!), mutta ilmeisesti myös ikioma kylpyhuone.. Ja minä en näe kyllä minkäänlaista järkeä siinä, että saan semmosenki omaan käyttööni, mutta kai se on ihan sama sitte :D en mä tosiaan kyllä valita, päin vastoin, oon aivan haltioissani kun pääsen NOIN helpolla! Nii ja muistinko mainita, että ne myös osti mun lentolipun? Ei taida olla pikkurahan puutetta, mutta helpollahan mä pääsen, kun siellä on äiti kotona :) varsinkin ku toi yhteinen kieli on aika heikoilla :D