Varjossaki varmaa 20 astetta lämmintä :D Ja menin tonne baarii päiväkahville pelkkä toppi päällä ni Carla oli lentää selälleen ja isoon ääneen kaikille "GUARDA MARI!!" :D Siinä joku tuntematon herrasmieski naureskeli mulle, sit se puhu mulle jotai italiaa, mutten ymmärtäny ja Sara sano sille etten puhu italiaa ni sit se kysy englanniks multa että onko mulla kuuma :D "Jooo vähän niinku, suomessa on kesällä tämmöset kelit.." :D

Musta on tullu hirvee laiska kirjottelee tänne :/ Mut ei se mittää, ku ei täälä ny mitää ihmeitä oo tapahtunukaa :) Tällä viikolla oli tarkotus mennä sunnuntaina Venetsiaan, mut sitte Ale kysy että onko mun pakko mennä sinne sunnuntaina..Että menisinkö mieluummin jo lauantaina, ku Filippo on töissä koko sunnuntain :D Kyllähän se mulle kelpaa!! Täytyy yrittää muistaa ottaa kuvia sieltä mahollisimman paljon, jos sais laitettuu tänneki sit vihdoin ja viimein :) Itseasiassa aattelin just ruveta laittaa noita jo otettuja kuvia koneelle, siinä joku tovi meneeki ku niitä on niin sikana! Jos sais laitettuu sitte Galtsuun niitä, sieltä voitte sit käydä kattoo ku tähän blogiin en hirveen paljoo niitä viitti laittaa :)