Jeppistä! Täällä taas.. vähän laiskanpuoleisesti taas tullu bloggailtua, kun tuntuu ihan sille että ei täällä mitään mainitsemisen arvosta tapahdu ikinä. Tässä pääsiäistä vietellessä, ei kyllä poikkea mitenkään tavallisista päivistä :D Huomenna mennään "kartanolle", siis nonna Annan luo syömään, sinne ilmeisesti tulee Alessandran siskoki.. Mulle on luvattu jopa ikioma pääsiäismuna!! :DDD Koulustaki on viikko vapaata, sekää ei vaikuta mihkää muuhu ku että saa nukkuu tunnin pidempää aamulla :D

Joo, tosiaan, mullaki taas netti toimii kuten varmaan näistä Ä ja Ö kirjaimista voitteki päätellä, syy oli ihan tuntematon miks se ei toiminu, mut se äijä joka tän korjas, sano että tämmöstä sattuu, eli ilmeisesti suht yleinen vika näis alicen motukoissa.. Ja siitä äijästä puheenollen, se katto vähänaikaa mun tietokonetta ja sitte kysy "Ootko sä suomalainen??" .. "Joooo?? O_o" "Joo mulla on suomalainen tyttökaveri!" :D Kaikkee sitä sattuu.

Täällä on muute ihan sikana sisiliskoja! Pistän kuviaki ku jaksan, nyt laiskottaa..Mut niitä on ihan sillee että saa varoo ettei päälle kävele :D Suomessa oon varmaan kaks kertaa elämässäni nähny :P Ne on aika veikeen näkösiä! Ja tänää näin yhen joka oli tiputtanu häntänsä :D Filippo vaan sano että niitä on siks nii paljon ku täällä on nii lämmin, enkä ihmettele, kuluneella viikolla varmaa jokapäivä menny yli kahenkymmenen lämmöt ;))

Mä oon lisänny Irc-Galleriaan taas kuvia täältä reissunpäältä, kannattaa käydä sieltä tsekkaamassa jos kiinnostaa nähä niitä! :)