HUH! Kahden päivän päästä mä sanon että kaks viikkoa, tää on kyl järkyttävää, kuinka nopeesti aika menee.. Ei saa mistään kiinni ja huomaa vaan että SE päivä tulee hurinalla vastaan, kohta se on kai ohi jo ja sitten huomaanki istuvani koneessa tulossa takasi armaaseen kotimaahan :/ Nojaa, turha kai sitä hetkeä on vielä elää, siihen on niiiin pitkä aika, että mä ehdin nähdä ja kuulla kaikenlaista ennen kun se tapahtuu :)

Huh, sain eilen opinnäytetyön (hirviö)sivutkin valmiiksi, ja alotin jo opinnäytetyötäkin kirjottamaan, joo-o, sain jo kansilehden valmiiksi! Nytten kun tässä saan syöpöteltyä mahani täyteen ja käytyä ehkä savukkeella, alan tosissani kirjottelee sitä, ja seuraava projekti onki sit pakkaaminen. Miten ihmeessä mä voin löytää täältä kaikki mitä mä oon tänne tuonu?? Vastuas: luultavasti en mitenkään. Onneks toi serkkunen jää asuksimaan vielä tähän, se voi sitten pistää jätesäkkiin loput mun romut jotka jää tänne pyörimään :P

Sain muuten Alelta ihan luvan laittaa Giagin ja Gion kuvia tänne, joten saatte oottaa, että niitä tulee olemaan enemmänki tässä ku pääsen sinne paikanpäälle :P